top of page

FitLineFacts-gruppe

Offentlig·286 medlemmer

Madina Tarin
Madina Tarin

Tips til riktige glass for friske cocktails

Hallo folkens. Jeg har begynt å samle sammen litt enklere barutstyr for å teste nye drinker hjemme, men jeg merker at presentasjonen ikke helt blir slik jeg ser for meg når jeg bruker tilfeldige glass jeg allerede hadde i skapet. Flere av oppskriftene jeg prøver viser til bestemte former og størrelser på glass, og jeg merker at det påvirker både balansen i isbitene og hvordan drinken legger seg i glasset. Derfor lurer jeg på om det finnes noen typer som er mer praktiske for nybegynnere som vil få en litt mer profesjonell følelse uten å kjøpe et helt sett med alt mulig. Hadde satt pris på noen erfaringer fra dere som har testet ulike løsninger.

27 visninger
Nancy Smith
Nancy Smith
09. des. 2025

I was completely drained after spending weeks prepping for the biggest product launch of the year, which required me to be constantly traveling, making it nearly impossible to sit down and focus on the mandatory online compliance exam that determines my accreditation status. The deadline for the proctored test was rapidly approaching, and I hit a wall where I honestly thought, "I need to find a specialized online exam help service," not because I couldn't do the work, but because I simply couldn't afford to fail due to being physically unable to schedule uninterrupted time to take the test.

medlemmer

• facebook
  • linkedin
  • instagram

FitLineFacts © 2022

bottom of page