top of page

FitLineFacts-gruppe

Offentlig·55 medlemmer

Ron Swanson
Ron Swanson

Jeg har faktisk kjøpt flere lommebøker fra Lommebokbutikken, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med både kvaliteten og servicen de tilbyr. Utvalget er ganske variert, og de har alt fra enkle og funksjonelle modeller til mer eksklusive og stilige lommebøker. Når det gjelder kvalitet, kan jeg si at de lommebøkene jeg har kjøpt, spesielt de i skinn, har holdt seg veldig godt over tid. De er slitesterke, og skinnet eldes pent, noe som gir et klassisk preg etterhvert som tiden går. Når det gjelder retur, har jeg hatt en god opplevelse der også. En gang bestilte jeg feil modell, men returen gikk smertefritt, og jeg fikk raskt pengene tilbake. Det er tydelig at de legger vekt på kundeservice. Jeg synes ikke du trenger å se på mange andre butikker, da Lommebokbutikken allerede har et godt utvalg og konkurransedyktige priser.

Jon Snow
Jon Snow
Oct 13

Jeg har også handlet fra Lommebokbutikken, og jeg må si meg enig i det som allerede er sagt her. Det er veldig praktisk å kunne velge mellom så mange ulike stiler og materialer, og kvaliteten på skinnproduktene deres er imponerende. Jeg har brukt min lommebok daglig i over ett år nå, og den ser fortsatt nesten ny ut. Det er alltid en god opplevelse å handle fra en nettbutikk hvor både utvalg og kundeservice er på topp. Anbefales!

Om

Velkommen til gruppen! Du kan få kontakt med andre medlemmer...

medlemmer

bottom of page