Dame skjørt og kjoler oversikt nettbutikk
Hei, jeg begynte nylig å se etter skjørt og kjoler på nett fordi jeg ville oppdatere garderoben litt. Under letingen kom jeg over https://www.bjornborg.com/no/women/clothing/skirts-dresses/ og ble litt sittende og bla gjennom siden. Det virker som alt er samlet i én kategori, noe som gjorde det lettere å se flere produkter uten å hoppe rundt. Samtidig merket jeg at det hovedsakelig er bilder, navn og pris i oversikten, så jeg måtte åpne hvert produkt for mer informasjon. Det er egentlig greit, men jeg ble litt usikker på hvordan jeg best sammenligner flere alternativer samtidig. Kanskje det bare handler om vane, men hvordan pleier dere å gjøre det når dere ser på slike kategorier?
9 visninger

Jeg kjenner igjen det du beskriver, hadde en lignende opplevelse da jeg så på klær i samme kategori. Det jeg la merke til var at det er ganske praktisk når produkter vises samlet i en liste, siden man får en rask oversikt over modellene. Når man klikker seg inn på hver vare, kommer det mer detaljer som ikke vises i hovedoversikten. Det gjør at man må gå litt frem og tilbake, men samtidig gir det mer kontroll over hva man faktisk ser på. Jeg syntes også det var greit at man kunne se flere bilder av hvert plagg etter å ha åpnet det. Etter hvert ble det lettere å sammenligne når jeg hadde sett noen alternativer først. Det tok litt tid, men strukturen gir en viss orden i gjennomgangen.