top of page

«Keep it simple!» – 2 regler for suksessfull vekst

Oppdatert: 2. sep. 2019

Å bygge en ny virksomhet kan være brolagt med noen fartshumper. Ofte følges en sterk oppstartsfase av en stillestående periode med forvaltning av virksomhet og team. Men dette gjelder ikke for Christian Kröncke (39). Tidligere jobbet han i politiet, helt til han bestemte seg for at han trengte en endring. I dag, 10 år etter at han ble en del av PM-International og kvalifisert Platin President's Team, er han en fremtredende Leader of Excellence og du finner ham blant de 25 mest suksessrike distribusjonspartnerne i PM-International. Selv om han opprinnelig var en ekspert i å forvalte, har han forstått nøkkelen til å unngå stagnasjon og leder teamet sitt eksplosivt framover. Ifølge Christian finnes det to enkle regler om hvordan du kan booste businessen, og disse deler han gjerne med oss. Stikkordet er ganske enkelt "Keep it Simple»!



Regel #1: Det finnes ikke noe problem i network marketing som ikke kan løses med nye førstelinjer

Du kommer helt sikkert til å møte utfordringer på reisen din med PM. Flere ganger vil du nok oppleve at Teampartnere starter med business, men dropper raskt ut igjen. Det samme gjelder også kunder. Men faktisk er det ikke et problem, det er akkurat slik businessen fungerer. Det er viktig å huske: har du funnet din arbeidsmetode, som fungerer for deg, så hold deg til dette. Vi vet at det å skrive inn nye førstelinjer fungerer. Alt vi gjør, starter med sponsing. Fordi registreringer fører til abonnenter. Abonnenter fører til omsetning. Og til syvende og sist fører omsetningen til utbetalinger.


Hvis du leder et team, gjør det fra en sterk posisjon. Det betyr aldri å forsømme egne sponsoraktiviteter. Den standarden du ønsker fra teamet ditt, må du vise at du er villig til å utføre selv.



Regel #2: En kunde er en kunde; en Teampartner er en Teampartner

Gjør en forskjell mellom kunder og Teampartnere, og sørg for å møte alles individuelle behov. Kundeservice er enkelt. Kundene er interessert i produktene og forventer å se resultater. FitLines produkter av høy kvalitet er de mest pålitelige verktøyene i dette tilfellet. Tross alt føler og opplever kunder over hele verden resultater hver dag, og har gjort det de siste 25 årene.


Selv om hver Teampartner vanligvis starter som en forbruker, bør du unngå å gjøre om kundene din til Teampartnere. Så klart har enhver kontakt og hver kunde et potensial til å bli din neste President’s Team. Men målet er ikke nødvendigvis å skaffe til veie så mange mennesker som mulig. Vær en sterk leder. Når du skiller mellom kunder og Teampartnere, er det enklere å ta tak i den nye businesspartneren din og hjelpe vedkommende til å lykkes. Og de kan bli en bærende søyle i virksomheten din.


Det er disse to enkle reglene, som har bidratt til at Christian har gjort businessen sin til så mye mer enn bare en virksomhet. Han sier: “Businessen betyr personlig frihet for meg. Jeg får glede meg over livet med familien, med kona og to barn. Dette nyter vi og dette er grunnen til at jeg jobber med PM. Personlig frihet kommer ofte med økonomisk frihet. Og akkurat dette er mulig med network marketing."

176 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page